Hi, ik ben Yvette

Als ondernemer werk ik grotendeels vanuit mijn kantoor in het Westland. Ik ondersteun collega-ondernemers op een aantal gebieden. Ik ben jouw assistent op afstand, maar wel dichtbij. Jij kunt je focussen op jouw expertise en ik doe dat ook. 

Eigenlijk ben ik per ongeluk in de secretariële functies terecht gekomen. Ik deed een HBO opleiding marketing, sales en accountmanagement, heb mijn diploma behaald en ik werkte via een uitzendbureau als vakantiekracht bij een levensverzekeraar in Utrecht. De vakantiebaan werd een vaste baan en zo ben ik mij gaan scholen en ontwikkelen in de richting van management ondersteuner. 

Inmiddels zijn we 23 jaar verder en heb ik bij meerdere organisaties gewerkt; commercieel, non-profit en semioverheid. De functiebenaming heeft mij nooit zoveel gezegd, de inhoud en afwisseling was voor mij belangrijker. In de 20 jaar dat ik als managementondersteuner heb gewerkt, heb ik veel geleerd. Niet alleen op secretarieel gebied, maar ook zeker in het organiseren van (inter)nationale conferenties en workshops. Alles tip en top in orde; van de save-the-date tot de registratie en ontvangst en van het boeken van de vlucht / het hotel tot het zorgen voor het glas water voor de spreker.  

Wil je weten wat ik voor jou kan betekenen, stuur me een berichtje en we gaan het uitzoeken. Kopje koffie er bij?

Enjoy!
Yvette

Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.